دو دلیل اصلی برای ریمپECU وجود دار که شامل گشتاور و قدرت هست. وقتی که BMW شما از کارخانه خارج میشه، این احتمال وجود داره که عملکرد اون عمداً برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده توسط کارخانه ، محدود بشه. عملکرد و قدرت اکثر خودروها این روزها محدود شده ، نه به دلیل هیچ عامل مکانیکی خاصی، بلکه با استفاده از نرم افزاری که در ECU کار می کنه ، این محدودیت اعمال شده .
الگوریتمهایی که بعد از ریمپ BMW شما اجرا میشه میتونه بر انواع پارامترها، از جمله نسبت سوخت/هوا، زمان جرقهزنی و فشار افزایشی توربوشارژ تأثیر بزارن. این به شما امکان می ده عملکرد را بهینه کنین و قدرت کشش بیشتری را از BMW خود دریافت کنین. ریمپ موتورهای دیزلی و بنزینی BMW به شما این امکان رو می ده از حداکثر عملکرد وسیله نقلیه خودتون لذت ببرین.
دیدگاه خود را بنویسید