در خودرو های انژکتوری این مشکل از ایسیو هست و اختلال در عملکرد اون باعث عدم شتاب گیری و نوسان دور موتور می شه، و دلایل دیگه ای هم وجود داره که به اونها اشاره می کنیم :
1- اشکال در سیستم جرقه زنی :
سیستمهای جرقه زنی برای ایجاد جرقه برای احتراق مخلوطی از هوا و سوخت طراحی شده. شمعها و کویلهای کثیف یا قدیمی و سیمهای شمع خراب از سوختن کامل سوخت در محفظه احتراق در موقع احتراق ناقص جلوگیری میکنه و در نهایت موجب کاهش نیرو و شتاب خودرو می شه.
2- مشکل در سنسور اکسیژن :
سنسور اکسیژن میزان اکسیژن در سیستم اگزوز رو بعد از احتراق اندازه گیری میکنه. یک سنسور اکسیژن خراب، کثیف یا آسیب دیده موجب افزایش یا کاهش ورودی هوا و شتاب کند میشه، که همه موارد بالا با ریمپ برطرف میشن.
دیدگاه خود را بنویسید