تو این مرحله روی جداول سوخت، جرقه، اکسیژن و دریچه گاز به نحوی تغییرات اعمال میشه که بدون افزایش زیاد مصرف سوخت حداکثر توان موتور و گشتاور تا 15% بسته به تغییرات مکانیکی حاصل بشه.تو  این استیج که معمولا با نصب هدرز یا حدف کاتالیزور، کیت مکش، تراکم، میل سوپاپ و… همراهه، می تونیم حداکثر اعمال تغییرات رو برای بدست اوردن حداکثر توان و گشتاور انجام بدیم. در این استیج معمولا مشتریان از از بنزین با اکتان بالا استفاده میکنن و این نکته باعث می شه که قدرت موتور و گشتاور بهتر بشه و احتمال پدیده ناک کمتر باشه.

همینطورامکان حذف سنسور اکسیژن دوم یا غیر فعال کردن و همچنین اصلاح پارامتر ها به طور کامل انجام میشه.

افزایش کاتاف هم تا محدوده 7500 دو که محدوده ایمنی هست انجام میشه. به درخواست مشتری کاتاف تا دور بالاتر امکان پذیره اما نکته قابل توجه اینه که افزایش کاتاف بدون افزایش راندمان حجمی هیچ تاثیری در توان خروجی موتور نداره.

معمولا در این استیج موقع نصب میل سوپاپ با lift  و duration و  lsa بیشتر دور آرام موتور به هم ریخته و علاوه بر لرزش و نوسان دور موتور ، خلاء مانیفولد ورودی ک میشه و بوستر ترمز ضعیف عمل میکنه .

– کاهش مصرف و افزایش شتاب خودرو بصورت همزمان

– کاهش و اصلاح دمای فن

– حذف و تغییر و یا حتی اعمال محدودیت سرعت

– حذف و تغییر محدوده کاتاف

– رفع مشکل استارت سرد

– تغییر کات آف انواع خودروها با گیربکس منوآل

– حذف سنسور اکسیژن دوم از حلقه کنترلی ایسیو

– حذف سنسور میل سوپاپ و حتی سایر سنسور ها از حلقه کنترلی ایسیو

– تنظیم موتور و تغییر دور سلو (آرام) جهت حذف لرزش موتور

تیم با تجربه مای ایسیو می تونه گزینه ی خوبی برای ریمپ اصولی و حرفه ای باشه

جهت رزرو وقت یا به صورت حضوری یا غیرحضوری با شماره تماس زیر تماس بگیرید

*09109853053*