تو این مرحله بر روی جداول سوخت ،جرقه ، اکسیژن و دریچه گاز به نحوی تغییرات اعمال میشن که بدون افزایش زیاد مصرف سوخت حداکثر توان موتور و گشتاور تا 10 % حاصل بشه. نکته قابل توجه اینه که تمام تغییرات با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و کیفیت سوخت بنزین ایران کاستومایز می شه تا بدون ایجاد مشکل در موتور و کاهش عمر موتور ارائه گردد. خودروهای استاندارد که فاقد هدرز، کیت مکش و… هستن اگر بدون در نظر گرفتن کیفیت سوخت اقدام به افزایش زیاد اوانس جرقه برای حصول حداکثر قدرت کنن منجربه ناک (احتراق پیش رس) و افزایش دمای احتراق میشن. در حالت ناک نرخ انتقال حرارت نزدیک به 1.7 برابر میشه و گاهی باعث ذوب شدن پیستون میشن و همین افزایش دما تخریب کتالیزور رو هم شامل میشه.
A – در این استیج تاخیر دریچه گاز به طور کامل برطرف شده و حداکثر توان و گشتاور ممکن به طور واقعی بدست میاد.
B – همچنین امکان حذف سنسور اکسیژن دوم یا غیر فعال کردن و همچنین اصلاح پارامتر ها به طور کامل انجام میشه.
C – افزایش کاتاف هم تا محدوده 7000 دور که محدوده ایمنی است انجام میشه. به درخواست مشتری کاتاف تا دور بالاتر امکان پذیره اما افزایش کاتاف بدون افزایش راندمان حجمی هیچ تاثیری در توان خروجی موتور نداره..
تیم مای ایسیو با ریمپ اصولی و حرفه ای در خدمت شما مردم عزیز می باشد
جهت رزرو وقت با شماره ی 09109853053 تماس بگیرید
دیدگاه خود را بنویسید