باگ نرم افزاری یه موضوع عمومی و تاحدی سلیقه ای به حساب میاد، اما باید در نظر داشته باشیم اگر ایسیو این ماشین ها در داخل کشور یک بار مورد بومی سازی قرار می گرفت، خیلی از ایرادات اتفاق نمی افتاد.

پژو 207 یکی از ماشین های خاص برای ریمپ کردن هست و قبل از ریمپ ایسیو این خودرو باید به دو نکته مهم دقت کنیم تا به مشکل بر نخوریم. 

1. باید اطلاع کامل از ECU و دسته سیم اون داشته باشیم

این ماشین بالغ بر 7 نوع ایسیو داره که هرکدوم، دسته سیم و طرزکار مجزای خودش رو داره، به همین خاطر باید به نحوه پروگرامینگ (خواندن و نوشتن) هرکدوم از این ایسیوها مسلط بود و دقت بالایی داشت. برای مثال
ایسیو کروز نیاز به بکاپ گیری قبل از ریمپ از طریق OBD داره.
یا ایسیو بوش ME17.9.71 قبل از ریمپ ایسیو نیاز به بکاپ گیری از طریق کاتگ (پین های کانکتور ایسیو) داره، اگر بکاپ گیری قبل از ریمپ ایسیو انجام نشه، ایسیو به مشکل برمیخوره. یا ایسیو EZU که اگر قبل از ریمپ، کالیبره و از SOFTWARE NUMBER های ایسیو آگاه نباشیم، ماشین بعد از ریمپ روشن نمیشه و اگر هم روشن بشه، بد کار میکنه و کروز کنترل هم از کار میوفته.

2. هر خودرو رو باید در استیج و سطح خود ریمپ کنیم

اگر ماشین هیچ لوازم افترمارکتی نداشته باشه و متصدی ریمپ ایسیو، ریمپ های استیج بالا تر را روی ماشین مراجعه کننده اعمال کنه، قطعا طول عمر مفید پایین میاد و موتور بزودی آسیب های جدی می بینه.
در نهایت قبل از مراجعه به مراکز مختلف ریمپ، حتما از تسلط و اشراف اون مجموعه در زمینه ریمپ 207 مطمئن بشین، در شرکت مای ایسیو متخصصان خبره براتون ریمپ انواع ماشین رو انجام میدن.  چند مورد از معایب ایسیو 207 شامل موارد زیر است:

1- تاخیر قابل توجه پدال گاز در دورهای پایین

2- کپ بین تعویض دنده ها

3- بالا بودن بیش از دمای فن ( که در مورد مدل های اتوماتیک فرقی نمی کرد و موجب بالابودن دمای روغن گیربکس می شد.)

4- افت توان موتور در هنگام شروع حرکت با کولر روشن

5- صدای ناک دور پایین یا شروع حرکت (صدای ناک به غلط به صدای سوپاپ مشهور است اما در وافع صدای لغزش پیستون می باشد.)

6- چوب شدن ترمز در برخی مدل های اتوماتیک