تمامی محصولات 207 احتیاج به ریمپ تخصصی دارن چون این ماشین به صورت ذاتی برای پاس کردن استاندارد آلایندگی، توسط کارخونه خودروساز، به لحاظ نرم افزاری محدود شده و راننده هم این موضوع رو بصورت کامل، ضعف های بوجود اومده مثل تاخیرپدال گاز، دمای بالای موتور، مصرف سوخت بالا، ناک و… رو لمس میکنه وقتی که سازمان استاندارد آلایندگی جهانی چارچوبی رو برای ساخت انجین (موتور) مقرر میکنه، تمامی کمپانی های خودروساز موظف به رعایت اون هستن (نکته ای که وجود دارد اینه که سیاست های سازمان استاندارد جهانی، روزبروز سخت گیرانه تر از قبل وضع می شه) و به همین منظور شرکت های خارجی مثل بنز، BMW، تویوتا و… همه روزه در حال بروزرسانی تکنولوژی های خودشون برای گرفتن قدرت مناسب و بیشتر، با مصرف پایین ترهستن.

اما در کشورمون به خاطر تحریم ها، عدم استفاده از سیستم های بروز موتوری و عدم استفاده از دانشمندان طراح موتورهای احتراق داخلی در ساخت موتور، نتیجه این میشه که خود کمپانی برای پاس کردن استاندارد آلایندگی، مجبور به پایین آوردن راندمان موتور و (در نتیجه پایین آمدن آلایندگی ) شده تا بتونه مجوز تولید رو بگیره .