چه ایراداتی نرم افزاری به کمک ریمپ حل می شوند؟

·  تاخیر دریچه گاز یا کپ شروع حرکت ؛ ناشی از تنظیم غلط جداول عملکردی دریچه گاز در ایسیو

· ناک سر گاز ؛ این ایراد ناشی از عدم کالیبراسیون ایسیو با بنزین اکتان پایین است. مالک صدا رو بصورت شق شق در اول حرکت با خودرو می شنوه.

· محدودیت سرعت ؛ بطور متوسط این ایسیوها روی سرعت 175 کیلومتر بر ساعت محدود شدن که بعد از ریمپ 207 این محدودیت حذف میشه.

  • خطای عدم احتراق ؛ این ایراد هم ناشی از کالیبراسیون ایسیو با بنزین یورو5 است که متاسفانه در ایران موجود نیست.
  • خطای فرسودگی کاتالیزور یا P0420؛ این ایراد به دو دلیل اتفاق میفته، خرابی یا گرفتگی کاتالیست؛ دلیل دوم حذف کاتالیزور به دلیل نصب هدرز یا خالی کردن اون.

· کم آوردن خودرو هنگام شروع حرکت در سربالایی ؛ به دلیل تنظیم ضعیف گشتاور در دورهای پایین

  • بالا بودن بیش از حد دمای آب ؛ این ایراد ناشی از عملکرد پایین سیستم خنک کننده است که در دراز مدت خطر آسیب دیدگی واشر سرسیلندر رو داره. از طرفی فشار به ارینگ ها و منبع انبساط رو افزایش میده که موجب نشتی زود هنگام می شه. 
  • بالابردن کاتاف: این امکان برای خودروهایی مناسبه  که مجهز به میل سوپاپ افتر مارکت هستن که پاور بند Power Band خودرو به دورهای بالاتر سوق پیدا کرده.