● کاهش مصرف سوخت ساینا تا یک لیتر
● حذف ناک سرگاز و بروزرسانی ایسیو ECU مطابق با بنزین بی کیفیت
● کاهش دمای فن ساینا (مناسب برای مناطق گرمسیر)
● رفع کپ ساینا در مرحله اولیه شروع حرکت
● رفع مکث بین دنده یک و دو (در مدلهای دنده دستی)
● حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست
● قابلیت بالا بردن کات آف ساینا تا 6100
● قابلیت ایجاد کات آف رگباری
● توانایی حذف سنسور میل سوپاپ ساینا (در صورت نیاز مشتری)
● بهبود عملکرد گیربکس ساینا اتوماتیک
● کاهش تاخیر دریچه گاز برقی ساینا(ویژه ساینا اس و ساینا اتوماتیک)
● کاهش افت توان با کولر
افزایش قدرت موتور ساینا
در حین رانندگی قدرت موتور ساینا، به اندازه ای که توقع می ره نیست. دلیل ضعف موتور عدم کالیبراسیون صحیح ایسیو است. استفاده از گیربکس با ضرایب سنگین تر باعث شده که در دنده های بالا، افت گشتاور کمتر بشه.
موتور ساینا 87 اسب بخار در دور موتور 5250 و 128 نیوتن متر گشتاور داره که این اعداد بر مبنای سر فلایویل بیان شدن و قدرت واقعی سر چرخ در دستگاه داینومتر 72 اسب بخار است. موتور ساینا توسط شرکت FEV آلمان طراحی شده و با ریمپ با قاطعیت قابل ارتقا هست.
افزایش شتاب ساینا
علت شتاب گیری کم خودرو، اینه که کارخونه سازنده اولویت ECU رو کاهش آلایندگی موتور قرار داده نه نهایت توان پیشرانه. در ریمپ ساینا اولویت بر افزایش تون پیشرانه تغییر میکنه. به همین دلیل بعد از ریمپ، عملکرد خودرو بسیار روانتر و شتاب گیری ساینا به نحو چشمگیری بهبود پیدا میکنه.
افزایش گشتاور
بعد از ریمپ، گشتاور موتور ساینا در دورهای پایین افزایش پیدا میکنه. در نتیجه در سربالاییها نسبت به قبل نیاز کمتری به معکوس کشیدن داره.
برطرف شدن تاخیر پدال گاز
خیلی از دارندگان نسخه اتوماتیک و مدل اس از تاخیر پدال گاز ساینا در شروع حرکت گلایه دارن. علت این ضعف، نرم افزاری هست و با ریمپ قابل برطرف شدنه.
رفع صدای ناک سرگاز ساینا
این مشکل با ریمپ قابل برطرف شدنه، عموما صدای ناک از مشکلات نرم افزاری منشا می گیره.
صدای ناک (که به اشتباه به صدای چق چق سوپاپ مشهوره) در آغاز حرکت در دورهای پایین شنیده می شه. البته استفاده از شمع مناسب هم در رفع ناک بی تاثیر نیست.
دیدگاه خود را بنویسید