افزایش قدرت موتور :

 شتاب صفر تا صد کارخانه ای کوییک نزدیک به ۱۴ ثانیه است. گیربکس اتوماتیک CVT هم باعث کاهش بیشتر شتاب این خودرو می شه. موتور کوییک 87 اسب بخار در دور موتور 5250 و 128 نیوتن متر گشتاور داره که این اعداد بر مبنای سر فلایویل بیان شدن. قدرت واقعی سر چرخ در دستگاه داینومتر برای مدل دنده دستی 72 اسب بخاره. در مدل اتومات این رقم کمتر خواهد بود.

استفاده از گیربکس با ضریب سنگینتر باعث شده که در دنده های بالا، افت گشتاور کمتر بشه. اما در حین رانندگی بنظر میرسه قدرت موتور به اندازه ای که توقع می ره  نیست. موتور این خودرو توسط شرکت FEV آلمان طراحی شده و توانایی اصلاح و افزایش قدرت با ریمپ  رو داره.

کالیبراسیون صحیح ایسیو:

بعد از ریمپ عملکرد خودرو بسیار روانتر و شتابگیری کوییک به نحو چشمگیری بهتر میشه. دلیل ضعف موتور عدم کالیبراسیون صحیح ایسیو هست. کارخونه سازنده اولویت برنامه نویسی ECU رو بر اساس کاهش آلایندگی موتور قرار داده نه نهایت توان پیشرانه. این مشکل با ریمپ برطرف می شه.


افزایش کشش و گشتاور:

با افزایش گشتاور موتور در دورهای پایین، در سربالاییها به معکوس کشیدن کمتری نیاز میشه.

 

رفع تاخیر پدال گاز بعد از ریمپ مدل اتومات و اس:

اگر از مشکل تاخیر پدال گاز کوییک در شروع حرکت گله دارین، باید بدونید علت این ضعف، نرم افزاری هست. این مشکل با ریمپ قابل برطرف شدنه و در شتاب گیری خودرو هم تاثیر زیادی داره.

متاسفانه در حالت استاندارد بعد از تخته کردن پدال گاز بازهم زاویه دریچه گاز بیشتر از 45 درصد نمیشه که همین باعث دیر شتاب گرفتن این خودرو می شه.

 

رفع صدای ناک:

صدای ناک (که به اشتباه به صدای چق چق سوپاپ مشهوره). این  صدا که در ایتدای حرکت در دورهای پایین شنیده میشه از جمله مشکلات نرم افزاری هست که مثل بقیه مشکلات گفته شده با ریمپ قابل برطرف شدنه.