- کیفیت ساخت و مونتاژ نامطلوب
- ایرادات برقی
- نبود بعضی از آپشنهای بدیهی باتوجه به قیمت خودرو مثل کروزکنترل!
- نبود بعضی از قطعات مصرفی و یدکی که در انحصار نمایندگی هاست
- تاخیر در شروع حرکت بخصوص وقتی کولر روشن میشه(این مشکل باریمپ حل می شه.)
- افت توان خودرو در روزهای گرم سال (این ایراد با ریمپ ماشین برطرف میشه.)
- بالا بودن مصرف سوخت بخصوص در تابستان (این مشکل هم با ریمپ برطرف می شه.)
- ایرادات فنی که به مرور زمان در حال برطرف شدن هستن مثل ایراد بیرون زدگی کاتالیزور از سینی زیر موتور
- ورود صدای زیاد موتور به داخل کابین بخصوص وقت فول بوست شدن توربوشارژ (این ایراد از اوایل 1401 با اصلاح
- کیفیت بد داشبورد که انگار با محصولات رده پایینتر این خودروساز مثل ساینا یکسان هست و تلاشی برای بهبود حنس اون نشده . (استفاده از محصولات جلا دهنده داشبورد تاحدی این نقص رو برطرف می کنه.)
- به دلیل سواری نرم؛ خودرو از هندلینگ ضعیفی برخورداره و خطر بیش فرمانی در اون زیاده.
- بازار دست دوم ضعیف؛ متاسفانه به خاطر ایراداتی که گفته شد، این خودرو تااین لحظه نتونسته محصولی باشه که در بازار بیشتر از عرضه خواهان داشته باشه، شاهد این ادعا دوبار شرکت کردن این خودرو در بازار بورس کالاست که هر دوبار با قیمت پایه به فروش رسید.(یعنی تعداد متفاضیان کمتر از تعداد شرکت کننده ها بود) وشاهین اولین خودرویی بود که از قرعه کشی خودرو که در سال های 1400 و 1401 برگزار مشد خارج شد و شرط پلاک فعال برای اون غیر فعال شد.
دیدگاه خود را بنویسید