این مدل206 دارای موتور 1600 سی سی 16 سوپاپ با کد JP4-TU5 و گیربکس اتوماتیک AL4 است.
این موتور نسبت به موتور TU3 , یک موتور کاملا جدید با کارایی بسیار بالایی هست.
110 اسب در 5600 دور در دقیقه و 137 نیوتن متر گشتاور در 4000 درو چیزی هست که به راحتی این کوچولو رو در تمامی نبردهای خیابانی پیروز می کنه.
بر عکس شایعاتی که می گفتن تعداد زیادی 206 بصورت ساخته شده وارد ایران شد باید گفت که تنها 191 دستگاه از همین تیپ 4 در ابتدا مخصوص جانبازان آن هم بصورت SKD وارد شد که بدان معنی بود که ماشین ها آماده و داخل جعبه ای بودن که میبایست صندلی ها و لاستیک ها روی آن نصب میشدن.
این مدل دارای رنگ های متنوع تری بود و علاوه بر 206 های اتوماتیک تیپ 4 که بعد ها در ایران تولید شد دارای حسگر باران , محفظه مخفی زیر صندلی شاگرد , توری نگهدارنده داخل صندوق و تودوزی با رنگ های متنوع بودن.
اما مشکل این مدل را می توان سیستم تعلیق آن دونست چرا که در تیپ 4 وارداتی از همون فنربندی مورد استفاده در ماشین های اروپایی استفاده شد و این یعنی  که تاب مقاومت پستی و بلندی های خیابان های غیر استاندارد ایران را نداشت و در نتیجه بسیاری از قطعات اتاق دچار مشکل شدن.  در مورد تعلیق 206 ایران اینه که ماشین های ایران از فنربندی مخصوص جاده های ناهموار بهره میگیرن و در نتیجه ارتفاعشان 2 سانتیمتر از نمونه های اروپایی بیشتره.

تیم مای ایسیو  برای 206 تیپ 4 و ایسیو 7.4.4 با ریمپ ماشین خدمات زیر رو به شما عزیزان عرضه میکنه:

1- افزایش سرعت و قدرت 206 تیپ 4

2- افزایش سرعت و شتاب اولیه 206 تیپ 4

3- کاهش دمای کارکرد فن تیپ 4

4- رفع کپ حین حرکت 206

5- رفع کپ اولیه 206 

6- کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ریمپ ارائه میشه)

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )

8- افزایش شتاب ثانویه 206

9- فول ریمپ 206 شامل تمام موارد فوق می باشد