در خودروهای جدید برای کاهش آلایندگی و تصفیه هوای خروجی از موتور، در مسیر اگزوز از یک کاتالیزور استفاده میشه. وظیفه این کاتالیزور تبدیل گازهای سمی به غیر سمی هست. برای اطمینان از عملکرد صحیح این قطعه قبل و بعد از آن، دو سنسور اکسیژن تعبیه می کنن. با توجه به کیفیت نامرغوب بنزین داخلی، ممکن است سنسور دوم اکسیژن به طور مکرر پیغام خطا بده و چراغ چک روشن بشه. برای رفع این مشکل میشه از ریمپ ایسیو بی ام و سری ۳ استفاده کرد و تنظیمات برنامه اون رو به گونه ای تغییر داد که از حساسیت این سنسور کم بشه..