برای خودروهای وارداتی مسئله ای که پیش میاد اینه که سازگاری کافی با سوخت داخل و شرایط آب و هوایی مناطق مختلف ایران ندارن. ایران یک کشور چهار فصل هست و امکان داره در یک ماه از سال در یک نقطه از کشور برف بباره، در حالی که جای دیگه ای هوای بهاری داشته باشه. اما تنظیمات ایسیو ثابت است و نمی توانه هر لحظه خودش رو با آب و هوای متفاوت تطبیق بده. اینجاست که لزوم ریمپ ایسیو بی ام و سری ۳ احساس می شه. سوخت داخلی نیز کیفیت سوخت های مرغوب رو نداره و دارای اکتان پایینی می باشه و چون ایسیو بر اساس سوخت باکیفیت تنظیم شده، باید تغییراتی در برنامه سوخت اون به وجود بیاد. همینطور در مواردی نیازه محدودیت هایی مثل سرعت، دور موتور و … برداشته بشه و این کار هم از طریق ریمپ ایسیو امکان پذیره.