- تاخیر آزار دهنده و زیاد دریچه گاز که باعث سخت شدن کلاچ گیری برای شروع به حرکت میشه.
- ناک خیلی زیاد در حالت رانندگی سرگاز و دور موتور های پایین در سربالایی ها.
- مصرف سوخت بالا به علت کالیبره نبودن با بنزین موجود در جایگاه ها و شرایط جوی کشور.
- خطا های کاذب مثل فرسودگی کاتالیست و سنسور میل سوپاپ.
- ضعف توان و گشتاور به علت کالیبراسیون یورو4.
بعد از انجام ریمپ این ایسیو خودرو به شکل چشمگیری تغییر میکنه و سواری بهتری رو به ما ارائه میده.
دیدگاه خود را بنویسید