- بالا بودن دمای موتور و باز هم مشکل سوختن واشر سر سیلندر
- کمتر شدن توان و گشتاور خودرو نسبت به محصولات قدیمی تر به علت کالیبره جدید تر.
- بالا ماندن دور موتور هنگام تعویض دنده
- مصرف سوخت بالا
- خطای کاذب و خرابی متعدد سنسور میل سوپاپ
- ناک در دور موتور های پایین
بعد از انجام ریمپ و باز نویسی جدول ها و تنظیم پارامترها، تغییرات در حدی چشمگیر است که باعث تغییر سبک رانندگی شما با خودرو میشه، که باعث برداشته شدن بار اضافی از موتور و کاهش مصرف سوخت است.
دیدگاه خود را بنویسید