اول اینکه ایسیو در کارخانه تنظیم نمیشود و توسط تامین کننده برای خط تولید ارسال میشه.( برای مثال شرکت کروز و سازه پویش و غرب استیل جز تامین کنندگان خط خودروهای داخلی هستند.)
دوم اینکه تامین کنندگان موظف هستن برنامه ایسیو رو بر اساس استاندارد آلایندگی کالیبره کنند. مثلا وقتی استاندارد یورو5 الزام میشه، تامین کننده موظفه برنامه ایسیو رو بر این اساس تنظیم کنه.
سوم اینکه تاحالا مواردی پیش اومده که کارخونه با فراخوان خودروها اقدام به برنامه ریزی دوباره خودرو در جهت رفع ایرادات نرم افزاری کرده. برای مثال ، فراخوان چوب شدن ترمز در ماشین های 206 و پارس اتومات سال 90، فراخوان اصلاح برنامه برای دریچه گاز ماشین های 206 غرب استیل سال 95 و موارد دیگر...)
دیدگاه خود را بنویسید